יום שבת, 12 באוקטובר 2013

אנימל פאמפ

אנימל פאמפ

ארנולד שוואצנגר אחד הבודי-בילדרים שעשו היסטוריה אמר: "שאין תחושה טובה יותר מה-פאמפ (ניפוח) שאנו חשים במהלך האימון". על כן, המוצר אנימל פאמפ מסייע לניפוח השרירים ע"י הרחבת כלי הדם והחדרת חומרי תזונה חיוניים.

אנימל פאמפ 30 שקיות
ארנולד שוואצנגר אחד הבודי-בילדרים שעשו היסטוריה אמר: "שאין תחושה טובה יותר מה-פאמפ (ניפוח) שאנו חשים במהלך האימון". על כן, המוצר אנימל פאמפ מסייע לניפוח השרירים ע"י הרחבת כלי הדם והחדרת חומרי תזונה חיוניים.
האנימל פאמפ מכיל מלחים של קריאטין (כגון: קריאטין הקשור למגנזיום, קריאטין אתיל אסתר וטרי-קריאטין מלאט) אשר חדירים ביותר לתאי השרירים, כך מסייעים להם לפעול להתחזר ולגדול באופן אופטימאלי. כל זאת יחד עם רכיבים אשר מספרים את סירקולציית הדם אל השרירים (כגון: הצמחים תמצית ג'ינגר וקינמון, ביופרין ועוד).
האנימל פאמפ מכיל גם רכיבים נוגדי חימצון (כגון: תמצית זרעי ענבים, N-אצטיל-ציסטאין, תה ירוק וחומצה אלפה ליפואית) המסייעים לשרירים לגדול ולמנוע את התפרקותם המהירה לאחר האימון המפרך.
האנימל פאמפ כולל מספר רכיבים ובמקום לקחת מספר תוספי מזון, הינכם מקבלים בשקית אחת את כל מה שהשרירים זקוקים להתנפח!!!
אנימל פאמפ – Animal Pump כשמו כן הוא, פאמפ מטורף של השרירים לאורך כל האימון ולאחריו. אנימל פאמפ Animal Pump הוא תוסף כוח מיוחד במינו, הוא משווה לשריר מראה חזק ואגרסיבי תוך כדי הרחבת הורידים.
אנימל פאמפ Animal Pump מכיל קריאטין הקשור למגנזיום, קריאטין אתיל אסתר וטרי-קריאטין מלאט, קראטין זה אינו סופח נוזלים ובעל יכולת ספיגה של 100%. מאפשר ספיגה יעילה יותר אפילו בצריכה של כמויות קטנות יותר בהשוואה לקראטין הרגיל, קראטין אתיל אסתר נחשב בטוח מאוד ואינו מעמיס על הכליות מאחר וכמות הצריכה הנדרשת הינה קטנה בצורה משמעותית מצריכת קראטין מונוהידראט .
האנימל פאמפ מכיל גם רכיבים נוגדי חמצון (כגון: תמצית זרעי ענבים, n-אצטיל-ציסטאין, תה ירוק וחומצה אלפה ליפואית) המסייעים לשרירים לגדול ולמנוע את התפרקותם המהירה לאחר האימון המפרך.
בעת ביצוע אימון כוח אינטנסיבי, ישנה ירידה ברמות ה-ATP (מטבע אנרגיה הנקרא: אדנוזין טרי פוספאט). קראטין מסייע לשחזר את רמות ה-ATP. אבל סתם קריאטין ישן לא יעשה את העבודה, Animal Pump כולל רק את הטוב ביותר והחדש ביותר. נטילת תוספי קריאטין השלב הבא כמו Animal Pump המשלבת מגנזיום קריאטין Chelate (MCC), סוג פטנט של קריאטין, קראטין אתיל אסתר (CEE) ו-Tri מוכח, קראטין מטריקס (TCM) למסור לך את מרב היתרונות באימון. זו תערובת Combats הפותרת בעיות קליטה קריאטין ונותנת נפיחות של פעם, הבטחת זרימת הקריאטין מהאנימל פאמפ מגדילה את השרירים שלך ולא את האסלה.
האנימל פאמפ מבטיח חיסול תופעות לוואי לא רצויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה