יום שבת, 12 באוקטובר 2013

קריאטין ובטא אלנין

MusclePharm Assault

המוצר  MusclePharm Assault מטרתו להגביר את רמות האנרגיה הזמינה בגוף הספורטאי.
מחקרים קליניים רבים פורסמו ומצביעים על שיפור משמעותי בביצועים הספורטיביים, אך בניגוד לסטרואידים – בבטחה.  במילותיו של אחד צוות מחקר, "MusclePharm Assault™ הינו תוסף בטוח ויעיל המסייע לקדם ולשפר את העלייה בכוח השרירים, בסיבולת, ברמות האנרגיה, תגובה מהירה יותר וזריזות, תוך כדי הפחתת העייפות של השרירים בגברים בריאים".
 MusclePharm Assault
MusclePharm Assault
תוספת של קריאטין
CON-CRET® – (קריאטין HCL):  תוסף המזון הנ"ל מכיל קריאטין: קריאטין HCL. יש לציין כי מנה אחת של המוצר  MusclePharm Assault מכיל עוצמה של 5 עד 10 גרם קריאטין מונוהידראט.
תמצית צמח גינסנג – אסטרגין (ASTRAGIN): מחקר קליני מצא שתמצית גינסנג פטנטית יכולה לעזור בקליטת חמרי תזונה שונים.
חומצת אמינו בטא אלנין =(BETA ALANINE (AS CARNOSYN®: מנה של 2 גרם בטא אלנין עוזרת מצבים של עייפות שרירים או יותר נכול לעיכוב עייפות השרירים, ולאפשר לכם דרך להגביר את רמת האימונים שלך.
מחקרים מראים כי ספורטאים שצרכו בטא אלאנין השתפרו באופן משמעותי ושיפרו את ביצועי הפעילות הגופנית שלהם ותפוקת זמן קצר בהשוואה לקבוצת הפלצבו. חוקרים מצאו כי בטא אלנין גם הגדילה את יכולתו של הקרנוזין לצמצם את החומצה לקטית.  יתר על כן, מחקר על ההשפעות של הבטא אלאנין שנערך במשך עשרה שבועות על שחקני כדורגל. התוצאות של מחקר הצביעו על כך שהקבוצה של שחקנים שהשלימו עם קריאטין בתוספת בטא אלנין צברה יותר מסת שריר ואיבדה יותר שומן מאשר בקבוצת הפלצבו או הקריאטין לבד.
חומצות אמינו מסועפות שרשרת (BCAA):  שלושת חומצות אמינו אילו – BCAA בנוסחה פטנטית ביחס של  03:01:02, גבוה יותר בלאוצין וואלין מהאיזולאוצין. התוספת של חומצות אמינו אלה מקדמת את ההחלמה ותומכת במסת שריר רזה (שרירי השלד).
דימתילמין NO 1,3-DIMETHYLAMINE: עוזרת לעיכוב עייפות השרירים ולאפשר לכם דרך לשפר את רמת האימונים שלכם.  מחקרים מראים כי ספורטאים שצרכו בטא אלאנין שיתפרו באופן משמעותי את ביצועי הפעילות הגופנית שלהם בהשוואה לקבוצת הפלצבו.  חוקרים מצאו כי בטא אלנין גם הגדילה את יכולתו של הקרנוזין לצמצם את כמות  החומצה הלקטית.  יתר על כן, מחקר על ההשפעות של בטא אלאנין 10 שבועות נערך על שחקני כדורגל. התוצאות של מחקר זה מצביעים על כך שהקבוצה של שחקנים שהשלימו עם קריאטין בתוספת בטא אלנין צברה יותר שריר ואיבד יותר שומן מאשר בקבוצת הפלצבו או קריאטין  לבד.
צרו קשר: 0528-567-140

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה